bloggen lever!

Jag har inte bloggat på år typ... eller iaf inte sedan förra året! Men vad är egentligen skillnaden, det snöar fortfarande och man har inte sett till solen på länge. Jag tror att hela Sveriges befolkning behöver sol, pronto! Ska det vara sådant här väder de närmsta åren tror jag att arbetsgivaren gör rätt i att skicka sina anställda på en veckas solsemester för att man överhuvutaget ska ha ork att gå upp på morgnarna. Fast å andra sidan kanske det här är en arbetsgivares dröm, man vill ju gärna vara inne så då kan man sitta instängd på ett kontor och göra lite nytta?

Förresten är det fredag idag! Och vi alla vet vad det innebär, FREDAGSMYS... för min del innebär det hämtning av tapet, matlagning, OS och eventuellt lite plugg (men det hela beror på hur kul OS är idag).
De senaste veckorna har varit turbulenta och vill egentligen säga tack till mina absolut helt underbara päron som jag älskar massor och till min fina vän lina som stöttade och orkade med en nedgången mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0