en helg utöver det vanliga

jag har haft en helt gudomligt skön helg med fina micke & hans kompisar. eftersom de inte är lika bra på geografi som att dricka öl var informationen om att jag skulle till Riga felaktig, jag skulle tydligen till en Ö i Estland vid namn Ösel- en lyxspa-ö. Och Ja, vi har verkligen haft det spa:igt och skönt. Vädret kunde varit MYCKET bättre men det spelade nästa ingen roll nu om  man bortser från att flyget hem blev inställt och vi fick ta en liten nätt omväg till Talinn på sisådär fyra timmar för att sedan kunna flyga hem i blåsten.

nu är vi hemma. jag med mina blåsor men nöjd ändå för jag har just avnjutit en god lunch i form av varmrökt lax och kokt potatis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0