hjärntömning

det här är inte roligt. jag borde ha sovit ut imorse men låg bara och vred mig i sängen, har en fucking bajs ångest över att lämna mitt älskade hem.
jag har massor att fixa idag men är bara helt orkeslös. lyssnar istället på coldplays fina fix you samtidigt som tårarna rinner...
jag vet väl innerst inne att det här kommer bli en sjukt spännande grej men bävar liksom för allt just nu. för språket, för människorna, för maten, för djuren, för att inte mina riktiga vänner är där, för att inte min familj är där, för att inte min pojkvän är där. för att alla som betyder något inte är där. för att min telefon kommer va tyst eftersom det är så dyrt att prata. för att jag är rädd att det ska vara en repris från i somras där all kontakt typ uteblev. för att folk ska vara inne i min lägenhet när inte jag är hemma. för att det är kallt. för att jag vill vara hemma och fortsätta ha det underbart bra med micke. för att jag inte vill bli arg på allt och alla innan jag åker bara för att jag mår så galet bajs över det här.

nu är det mesta ute, så nu känns det lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kostar det att ta emot sms? om inte kommer du få massa uppmuntrande ord därborta :)

2009-11-02 @ 21:22:41
Postat av: lillblåsan ölberg

men raringen!



kommer säkert bli jättebra!! inte borta så länge väl?

övertygad om att alla finns kvar och har längtat ihjäl sig efter dig när du kommer hem.



själv stod jag och önskade att jag hade en rysshatt ikväll på råsunda - men fan vad värt det var att förfrysa sig!!!!



AIK guld 2lax9!

2009-11-02 @ 21:53:59
Postat av: mia

det kommer att bli toppen av toppen. en vecka i ryssland tycker jag verkar superdupercoolt! du har ju klarat så himla mycket, det här kommer inte att vara någonting alls i jämförelse med tahiländska båtresor och gud vet allt du överlevt. jag tror på dig! pepp pepp peppe eng!

2009-11-03 @ 00:23:07
URL: http://mips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0